Ledighet framöver

Nu är jobbveckan över för min del. imorgon kväll åker vi till stränkan på visit till svärisarna. Kommer hem på söndag. men först på eftermiddagen kommer min pappa och hans fru hit en sväng. typiskt nog så skulle dom komma upp jsut den helgen som vi skulle bort. men jag hinner träffa dom en liten stund iallafall. Kul och se om julia kommer ihåg dom. Men jag tror det. Det var ju inte så länge sen sist.
Fanny hinner iallafall träffa dom ordentligt då hon inte ska med oss utan vara hos pappa from imorgon.

Idag regnade det på förmidagen så det plaskade i skorna för mig på jobbet. Men jag hade fantastiska Heidi vid min sida och då är varje dag en solskensdag.  Har aldrig tråkigt med min vapendragare =O)

Maskerad snart... What to wear??

Kan ju alltid gå som mig själv en vanlig måndagmorgon...


Scary enough?

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0