Måndag hela veckan

hej svej på er. Jag är ledig idag och har tagit itu med räkningar och sista beställningen inför halloween. Nu är snart dräkten komplett. Nu ska den bara sättas ihop vilket kräver lite pyssel. Men först så måste allt komma. Tyckte jag kommit på en sån bra dräkt åt lovern men han hade redan beställt fem minuter innan jag ringde. Men den blir också bra älskling =O).
Julia sitter i badet nu efter att hon målat med vattenfärg så hon såg ut som en blandning av svarte petter och hulken. Och Fanny är ute med en kompis. Jag ska ta och städa lite och förbereda dagens middag.

Går in stenhårt med min "diet" den här veckan. Jag måste slimma till på lördag förstår ni. Plus att förra veckans kurs och dagliga resturangbesök gorde att jag rätt och slätt sket i mathållning.
Hoppas jag hinner köra ett pass på gymmet imorgon efter jobbet. Annars så bliir det en vända ut på kvällen ist. Nu kör jag  mig fit for fight på fem dagar . Bra då var det bestämt!


Inspo for me =O)

Bye bye
♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Heidi

aha,, du går in för att vara snygg du? Undrar om du ska vara en påfågel? hahaha....

hursomhelst är du snygg i vad du än kommit på babe =O) kämpa på med dieten min vän,,, skam den som ger sej!

2008-10-27 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0