kära dagbok...

Ny vecka nya tag eller nått sånt.
Heidi och jag skulle börja våra nya liv just den här måndagen hade vi tänkt. Men när vi satt där med våra kolhyderatspäckade matlådor så var det ju skönt att vi båda inte var riktig på än.. Ny dag nya tag ...nån annan dag. Right Hajsan =O)
Vi hade besök i helgen av en kompis till älsklingen min. Helena heter hon och är en av världens goaste tjejer tror jag. Hon sov här lördag till söndag. Det var jättetrevligt och mysigt. Vi hade bjudit in min bror också (lite matchmaking) men han är sjuk just nu och kunde inte komma. Det var synd...


Och jag är så glad just nu för miss Britney Spears gjorde dundrande comeback inatt på MTV video music awards. Sen drog hon hem priset för bästa kvinnliga artist och även för årets bästa video. Hon fick stående ovationer av alla celebriteter i publiken för att hon verkligen lyckats komma tillbaka igen. Men det visste jag hela tiden att hon skulle göra... jag har alltid trott på henne. Dom senaste årets händelser visar enbart att man inte klarar hur mycket press som helst.

Inte världens viktigaste händelse eller så, men sånt här gör mig glad.






Nu ska jag göra en lasange... Nej inte speciellt GI den heller.
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: H

Sara d finns inte bara en väg till framgång =O) se på oss och tex GI kom ju inte vi på direkt men ändå.. vi kommer att fixa d om vi bara typ börjar ;), håller med du Go Brittan !

2008-09-08 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0