Så..

Nu har jag färgat håret. Väldigt skönt. Utväxten var på tre cm nu, men eftersom den här färgen är samma som min egen så syns det inte om man inte går nära. Då kan man se mina vita hårstrån i hela hårbotten. Men nu är allt i samma färg igen.

Idag har jag haft hemsk huvudvärk. Slutade jobba tre, handlade och hämtade Julia på dagis. Hem en sväng och sen ut på cykeln igen till mamma som var barnvakt medans jag var på utvecklingssamtal på dagis. 
På väg dit så stannade jag på Statoli och köpte treo. Kan vara det bästa på länge att man nu kan köpa värktabletter i affärer.

Idag är det första december och Julia fick öppna sin första lucka i My Little Pony kalendern. En liten My little pony i såklart.
Tänkte själv knåpa ihop en liten kalender här kanske. Inte så svårt att hitta saker på önskelistan för mig =O)

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0