sjukt

Jag är så jävla sjukt omotiverad att jobba just nu. Och så har jag världens skitvecka framför mig också. Jobbar sex dagar av sju... Blä. Vet inte om det är den annalkande semestern som gör det . Jag kanske börjar lägga av redan psykiskt bar för att den är relativt nära. Och vädret sen... Fint nu ja, men resten av veckan... Brr. FEM grader ska vi ha på torsdag... FEM!! Hallå det är novemberväder det. Fram med långkalsongerna igen.

Sådärja nu har jag fått gnälla lite. Då känns det lite bättre.
Nu ska jag trolla ihop mat i köket. Sen ska pappa och barn på cirkus klockan sju. Väldans sent blir det men Julia slumrade en halvtimme på soffan när vi kom hem från dagis så hon ska nog orka.

Och vad ska jag göra då... städa såklart.



Tjejerna i polen i Lördags.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0