jag är fast

Jag tror inte att jag är ålderskategorin som filmen riktar sig till egentligen. Snarare sextonåringar och så. Men jag har nu sett den två ggr och jag har drabbats av Twilight febern.

Hela filmen går i moll. Regn och gråa moln i varje scen. Men känslorna känns extremt äkta och får mitt hjärta att värka. Filmen är baserad på en bok såklart. Men det intressanta är att det är första boken av fyra och att det är klart att alla böcker ska bli film.

Så snygga skådespelare med supersexiga Robert Pattinsson i spetsen. Dreggel..!!!
Handlingen är i korthet en kärlekssaga om kanske inte omöjlig kärlek men väldigt komplicerad sådan.

Och han räddar henne.... Och kanske det är just det som är själva spetsen i fascineringen av allt.

Maybe all girls just want to be rescued..





Och jag kan inte hålla mig till november då film nr två har premiär utan har faktiskt beställt boken =O)



Tjillevippen
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag vill vill vill bli räddad av EDWARD, jag e in löv:)

2009-03-13 @ 16:26:11
Postat av: Heidi

den är bara för bra =O)

2009-03-14 @ 10:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0