Ledig dag

Idag vaknade jag av att dom bilade ner kakelplattor från grannens badrumsvägg. Fy fan, jag flög nog en halvmeter när dom satte igång. Så typiskt när jag är ledig. Det slår liksom aldrig fel.
Nu är hela familjen samlad igen. Fanny hade ledig dag idag från skolan och flydde till en kompis då ljudvolymen här hemma var fruktansvärd.
Jag har tvättat sen klockan tre. Hade jättemycket tvätt men nu har jag fått bort det mesta iallafall. Men gissa... jajjamen det var nånting som var trasigt i tvättstugan idag också. Torkrummet den här gången vilket innebär att det kommer hänga en hel del blöt tvätt här hemma snart. men hellre torrummet än torktumlaren iallafall. Men det är alltid något när jag ska tvätta.

Nu ska jag packa ihop träningskläder för imorgon blir det ett rejält överkroppspass efter jobbet. Och sen är jag igång igen. Fan va gött =O)



Lets boggie

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha typiskt att nått i tvättstugan ska gå sönder just när DU är där xD stackare. Jag kan förstå att Fanny flydde till en kompis, så skulle jag också ha gjort, hoppas ni alla mår bra!



:) <3

2009-05-06 @ 18:49:57
URL: http://angelicanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0