Waiting game

Sitter och väntar på at min mat till imorgon ska bli klar. Kom på efter elva att jag inte hade nån matlåda till imorgon...suck. har torsk i ugnen i smörpapper. Massa vitlök och broccoli i paketet och smör såklart. Verry tasty i think.

Idag hade vi schema panik på jobbet. det slutade med att jag jobbade över en timme och en kvart. Tänkte ju gymma men jag klappade ihop fullständigt i huvet och orkade knappt ta mig hem. Stress stress..

Nu har Fanny bestämt vad det blir för kläder på skolavslutningen. Hittade en jättefin klänning som hon föll för. Och ett par snygga skor. hoppas det blir bra. det är ju bara en månad kvar till sommarlovet nu.





Det blir nog jättefint. Kan hon ju använda vid många tillfällen senare också.
Nu tror jag min mat är klar.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0