torsdag

Nyss stod jag i badrummet med en sax på god väg att klippa i mitt hår. Har jag gjort hundra gånger förr. Men så la jag ner den. NÄ.. det må vara slitet men si det gör inget. Så långt som det är nu har jag aldrig haft. Mitt löshår jag köpte förut är precis lika långt som mitt eget och löshåret är sjuttio centimeter.
Men ibland får jag sug efter att dra saxen genom håret, klippa av klippa upp osv. Men inte ikväll.
För tänk om jag är som samson i bibeln, att styrkan sitter i mitt hår. Då vore det ju dumt att klippa det. man kan aldrig så noga veta..


Dagen idag går inte till historieböckerna. Jobb/dagis. Slumrade en stund med Julia när vi kom hem. Älsklingen kom hem, åt pizza, humhummade ;) tittade på idol. slöar i soffan.sova

Får se vad morgondagen bjuder på. Är iallafall ledig och jobbar sen helgen. Fanny kommer hem och dom andra två åker till strängnäs. Jag och Fanny ska göra tacogratäng.. ja det är vad jag vet nu.



Sen jag började med mitt fantsatiska läppstift ör typ tre dagar sen så har jättemånga sagt till mig att jag ser helt annorlunda ut. Dom känner inte igen mig och undrar om jag gör nått nytt med ansiktet. Vilket jag absolut inte gör. Mascara och läppstift typ. Sån jävla skillnad kan det väländå inte vara. Anyway, I like it. jag blir glad av färgen som piggar upp mtt kritvita ansikte.

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Ulla-Karin

Ja,du är fin i läppstiftet,men du ser jättebra ut annars också på de bilder jag sett i din blogg;)Mascara kan jag väl nästan inte vara utan.Känner mig nästan som yrvaken utan den..Ha en trevlig helg!(även fast du måste jobba)

2009-09-11 @ 08:13:01
URL: http://ukh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0