måndag 6/12

Ny vecka igen och sista arbetsveckan innan min J har en månads semester. Min mobil had ramlat ner i golvet inatt och delat på sig. Så mitt alarm gick inte så bra. Hade satt det på åtta men jag vaknade strax efter nio och undrade vad klockan var. Julia sov fortfarande i sitt rum. Det var inte så bra eftersom hon ska på dagis imorgon och behöver komma i säng i tid ikväll. Nåväl, inget att göra åt nu. Idag ska jag göra rent kylskåpet... Det kommer ta ett tag om man säger så. Yes its gross inthere..!

Igår var vi och köpte klart julklapparna till barnen. Så nu är faktiskt alla julklappar klara =O) Köpte en ny overall till Nellie för hon börjar växa ur sin nallekostym =O( Men den nya har jag kikat på varje gång som vi varit in på icamaxi och nu var det halva priset på alla barnoveraller så vi slog till. Den är jättefin i blå röd och vit med stjärnor på. Sen köpte vi en suuupersöt mobil till spjälsängen.



Hon ligger och tittar hur djuren åker runt och runt. Sen är det en spegel under också så hon ser kanske lite av sig själv.

Nä nu sätter vi fart här på dagen.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0