Snökaos

Smhi har utfärdat en varning i hela landet. Klass 2, det är inte speciellt vanligt. Åk inte ut på vägarna ber dom, från imorgon då. Så typiskt, vi har bokat biobiljetter i uppsala på Avatar 3D... Får väl se hur det blir med det.

Igår var jag i Uppsala på läkarundersökning. Tjugo år i år sen jag var dit första gången och opererade mig. Jag är så "hemmavan" där nu. Akademiska är ett tryggt ställe för mig och jag åker mer än gärna dom där milen för vård. Men nu bestämdes det att det var sista gången jag åkte dit. Kommer enbart ha kontakt genom telefon efter jag tagit blodprover nu. Och det kommer jag fortsätta med såklart hela livet.
Skönt att slippa det...? Jag vet inte. Det har varit en del av hela mitt liv. Jag var tolv när det började och att inte ha det längre ... Ja jag vet inte. Underlig känsla är det. Det är min grej liksom, min trygghet i just det där ämnet gällande tumörer. Jaja, nu är det bestämt iallafall.
Iallafall så var allt bra med prover och ultraljud.

Idag är jag ledig och ska bara vara hemma. Vi är helt barnlediga den här veckan. Åh vad vi myser med varandra nu♥
Ska knata ner i förådet nu med lite kartonger. Kanske vi ikväll ska till vänner och titta på bebis. J ska hjälpa till att koppla in hemmabio där och då passar jag på att följa med. Jättelänge sen jag träffade Linda. David träffar jag däremot väldigt ofta i jobbet =O) Men nu är det bebisen jag vill se.

Och avslutar nu med en kram till Heidi ♥

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0