måndag 15/11

Men gud, har det gått en vecka sen jag skrev sist. Tjoff va det går. Inatt blir mini tre veckor. Så stor minsann =O)
Idag har vi varit ute och gått i blötsnön. Drog på regnskyddet för att inte vagnen skulle bli genomsur. Funkade bra så nu är det invigt också. Jag tycker det är så skönt att gå med vagnen. Har en massa spring i benen som är skönt att få bort. Man är ju van att röra på sig på dagarna på jobbet så då är det skönt att ta vagnen och dra ut. Vi var till apoteket och hämtde ut medicin till mig. Sen imorgon så blir det ju två vändor med vagnen då lillan ska till dagis och sen hem igen. Det går jättebra att dra henne på åkbrädan och hon tycker det är kul. Supernöjd med vagnen som går som på räls. Lite hård bara ingen fjädring direkt, men det är det enda jag kan klaga på. Bra köp.
Helgen har varit lugn som vanligt. Inte varit ute och gått men vi var till valbo en sväng på lördagen och var och veckohandlade så man kom ju ut lite iallafall.
Fars dag igår som jag i vanlig ordning inte hade kommit ihåg att komma ihåg. Ska sätta påminnelse på mobilen tills nästa år tror jag. Fan är inte det i februari..eller nått. Ingen koll alls =O/

Nu håller jag på att göra köttbullar. Hemmagjorda såklart. Stuvade makaroner till det sen. Vi ska försöka äta ur frysen den här veckan. Välbehövligt. Sen ska jag frosta av den i slutet på veckan.
Väldigt intressant..

Ja men mina dagar kretsar kring hemmet just nu och inte mycket spännade händer liksom.







Så här fint var det ute i torsdags när vi var på väg till bvc.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt jag längtar så mycket nu att jag drar vagnen hemma nu utan någon i.

2010-11-15 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0