Onsdag 24/11

Det blåser utanför mitt fönster så det skakar i rutorna. Snöstorm på sitt bästa antar jag. Om det blåser såhär imorgon kan jag inte ta ut mini i vagnen och gå till dagis. Inte lillis heller som måse stå och få allt på sig. Vi får se. har ni komit igång med advent ännu. Inte jag... Det blir varken hackat eller malet med en bebis på armen. Hon är vaken största delen av dagen och har nån slags microsömn för sig som jag inte hinner göra något på. skulle behöva ner i förådet och gräva efter julkartonger och hämta upp nya mattor. Men vi får se. Kanske imorgon. Sen har jag startat ett litet syprojekt också. Matsalsstolarna ska få nått slags överdrag. Dom ser ju inte ut som stolar gör mest utan har nån konstig form med piggar som sticker upp högst up på stolsryggen. Höga är dom också..dont like them really. Drömmen om en snygg clean matsalsgrupp får dock vänta till drömmen om hus slår in. Så nu blir det inklädda stolar. Vitt tyg såklart. Egen design.. Ja den som lever får se.


Såhär går inte att göra pga formen på ryggen, men det är inspirationen...typ.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0