tisdag 30/11

Sista November idag. Skulle ner på sjukhuset och ta prover men Nellie hade andra planer så det vara bara att ge upp om att hinna. Hade telefontid imorgon med läkaren men har bokat om tiden nu iallafall då det inte finns några provsvar att titta på. Skulle igentligen ha tagit proverna förra veckan... men ja.. Alzheimers.
Men vi ska ut i den fina vädret ändå sen. Ska ner till sandvikenhus och hämta nya boknings..grejimojer till tvättstugan då dom byter bokningssystem där nu. Blir elektroniskt nu. Är jag ju van med från jobbet men är inte speciellt förtjust i.
Nästan så det är för kallt för Nellie ute nu men det ska nog gå bra. Skönt att komma ut också. Igår var vi hemma och jag lyckades tillslut få med mig Julia ut. Hon ville inte alls och önskade sig genast in igen. Men vi tog en promenad och fixade lite tallris till hallen. Har det i en zinkhink där. Ger en mysig stämning tycker jag.

Och stolsöverdragen jag skulle sy då. Jo dom blev klara tillslut. Tog två dagar. Det tar onekligen lite längre tid än planerat när man inte får hålla sin egen takt. Nellie vill ju inte alltid det jag vill =O) Men det blev bra, mycket ljusare och trevligare vilket var tanken.

Nu har jag precis slängt in en maskin med tvätt då Nellie valde att kissa i sängen imorse när jag skulle byta på henne, men det får man när man är en lite bebis så det var knappast hela världen. Det torkar =O)

Nu tänkte jag börja med dag ett på listan här under.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0