måndag 25/10

Ny vecka igen. Extremt uttråkad. Nu har jag grymt svårt att komma på nått att göra. Har ganska starka värka eller förvärkar. Vet inte vad det är längre. Kanske åker in ikväll och kollar hur det ser ut inuti. Får se hur dagen känns. Igår kväll gjorde det ordentligt ont och var regelbundet. Men nu är det hipp som happ igen. När och hur ska man veta. Med Julia gjorde inte öppningsskedet sådär vansinnigt ont så jag kan faktiskt inte svara på vad det här är heller. Vi ska in på ultraljud imorgon bitti om inte annat. Blir det inte mer än såhär ikväll så åker jag inte in på nån koll. Då får dom kolla imorgon. Julia sover hos mormor ikväll iallafall.
Har tvättid nu så jag har det iallafall. Men sen... snark. Tänk om man fick jobba lite. Saknar mina fina vänner på jobbet.

Åh vad det här är tråkigt... skjut mig. Tur att man har Julia här som håller igång och får mig på bra humör.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej och grattis till Nellie jag gillar hennes outfit på Lg :P kramar i massor Heidi

2010-10-26 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0