Söndag 17/10

Idag sov jag till tjugo över tio. Det var INTE igår. Men jag höll mig uppe igårkväll också till ca ett så det kanske var det. Självklart så hade jag den obligatoriska kisspausen inatt dock. Igårkväll satt jag och älsklingen uppe i soffan utan tv och bara pratade och sjöng. Haha. Trevligt med omväxling tycker jag.

Håller på i Fannys rum och rensar och plockar. Har fått det klart i huvet nu hur det ska bli och hur möblerna ska stå. Så det är bara att tuta och köra. Var lite handikappad igår då jag hostat till mig en muskelbristning i sidan vilket gjorde att det var svårt att hålla på. Men vi hann med en tur till IKEA och köpte lite snygg kontorsförvaring till mitt projekt.
Mm..hm. Ja så mycket mer än så händer det inte här.

Ja det var väl det.


Den här bilden hittade jag och Julia för nån dag sen och tyckte var såååå söt.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0