torsdag 21/10

Godmorgon. Precis druckit upp kaffet här. Julia är på dagis. Fick åka bil dit idag ijen då J jobbar hemma för vinterdäcken ska på idag. Skönt för idag var det riktigt kallt. -7 grader visade termometern halv åtta. Brr.
Fannys rum är klart mer eller mindre. Ska in och ta itu med det sista strax. Fick besked av Jotex att mattan in dit skulle levereras 10 november... Åh. MEN så nu imorse så hade jag fått mail om att den kommer med expressleverans imorgon. Tjohoo!!

Ska även handla till morgondagen. Smörgåstårta och American cupcakes ska jag göra. Sen blir det hemgjord marängtårta och äppelpaj med vaniljvisp. Det blir fina fisken det.

Skulle det bli så att jag får två barn med födelsedatum 22/10 så kommer kalaset vara hos mamma imorgon.

Sen blir det städa och röja lite här hemma. Ner i förrådet med en massa jox och sånt. Hittade föresten skruvarna till spjälsängen som jag trodde jag slarvat bort. Fint det.

Bye for now.

(Skrev halva inlägget före nio imorse och fyllde på lite nu, så om ni undar om jag vaknat så här sent så är det inte så)

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0