En sån skulle man ha eller saker som jag önskar mig del två.

Medans håret på mitt huvud faller av så växer det som attans på benen. Så tråkigt tycker jag. Detta eviga rakande. Nu rakar jag benen när jag duschar men eftersom jag duschar ca var fjärde dag så hinner det bli bra långt på benen innan det är dags igen. Ofta nu så hinner jag inte raka benen heller eftersom jag måste skynda mig pga Nellie. Så då blir det långt ibland och jag tänker inte på det tills jag får höra det från annat håll.. Alternativen är ju vaxning vilket är kladdigt och inte så spännande eller en epileringsmaskin. Och en sån skulle jag vilja ha. Ska tydligen göra jätteont första gångerna men sen blir det bättre. Plus att håret dras upp med roten och inte kommer tillbaka på flera veckor. Kollat runt lite och en silk epil från Braun verkar vara den som är bäst och gör minst ont så.. en sån skulle man ha. Kostar ca 895 kr. Lägger till det på min växande lista av saker jag ska köpa i framtiden.. när allt är jättestort.


Kan man köra med under armarna också. Va bra till sommaren =O)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ulla

Ja,det gör ont med epilering den första minuten varje gång,men man vänjer sig..Under armarna har jag inte vågat testa..där är man känsligare på något konstigt vis..För att det är en annan "slags" hud under armarna kanske..

2011-04-14 @ 14:22:55
Postat av: Heidi

Var in på aftonbladet och då dök en bild på dej upp tre gånger :) att du delat nyheter genom facebook :)

2011-04-14 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0