15 februari

Börjar med att säga jippie!! Igår föddes efterlängtade Douglas äntligen. Och som jag förstått så behövdes det ingen igångsättning utan han tog sig ut på egen hand. Eller jag antar att mamma Heidi fick ta i en hel del också =O)) Men välkommen ska du vara lilleman ♥ Längtar till jag får hålla i honom oh dra fingrarna genom hans långa mörka hår. Av bilden att dömma såå tycker jag att han ser ut som mamma och storebror en hel del. En riktig gobit. Han finns att kolla in på lg.se/webbisar. Grattis Heidi och Tomas.

Igår var det ju alla ♥ dag och det är väl inget jag brukar bry mig om igentligen, men min sambo gör det så jag hade faktiskt varit ute i god tid och fixat ett litet paket med två bluerayfilmer till honom. Han kom hem med ett stort paket till mig. En hushållsassistent som jag velat ha i flera år =O) Åh så kul, blev jätteglad =O) Kommer göra matlagning väldigt mycket enklare i många fall. Tack älskling ♥. Sen hade han köpt en riskokare också så den ska vi prova ikväll.

Imorse var det över 20- ute. Mamma ringde och erbjöd sig att skjutsa Julia till dagis eftersom det var för kallt ute för Nellie. Det var väldigt tacksamt från min sida kan jag lova. Nu är det dok "bara" 10- så vi ska snart gå och hämta henne istället.

Väntar på  ett paket som skickas med schenker. En vinst på tradera... Det är till Fanny och jag håller tummar och tår att det är så bra som jag tror och hoppas att det är. Vill inte skriva ut här då jag har en aning att hon ibland tittar in här. Men jag visar sen =O)

Nu vaknar lillamy här brevid mig så jag ska ägna mig åt henne nu.



♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jippie är enhandsfattad här just nu men ville ge dej en extra kram för du är så söt, kram kraaaam

2011-02-17 @ 17:30:50
Postat av: heidi

från heidi ovan , hm glömde d hehe

2011-02-17 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0