fredag 25/2

Fredag och helgen börjar. Jag verkar inte bli bättre. Det bara förändrar sig. Ont i lederna och musklerna idag. det gör ont att gå tom. Men värktabletter gör det ok. Jag drömmer om en ren lägenhet. åh vad det skulle vara trevligt. Men det går i slowmotion för mig. Städade det värsta i köket när Julia åt lunch och tog tom fram damsugaren. Tog upp den höga barnstolen igår till nellie så hon kan sitta med oss när vi äter. Huva...den var allt annat än ren. Undra vem som lagt undan den så skitig..!? Nu ligger den i blöt i badkaret och jag ska strax gå och skura av den ordentligt. Fem år gammal smuts liksom, nice :P

Fanny kommer hem idag =O)) Nu har dom sportlov och även så Julia. Förmodligen ska J ut imorgon med kompisar så då ska vi äta tacos här hemma. Han gillar inte det, men Fanny och jag loves it. Så det gäller att passa på.





Provsitter skitig stol =O)

Tjingeling.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0