måndag 21 februari

Snor var det här! Julia har ju varit förkyld nu sen förra veckan så dte låg ju i faran riktining om man säger så. kände redan i lördags att det var kört.Och n har det brutit ut på allvar. Hej och hå. Nellie är också snorig och lite hängig. Men treo och nässpray hjälper en hel del och det är bara att gilla läget. man kan ju liksom inte krypa ne under täcket när man har en liten bebis och en femåring hemma. Så jag snyter mig och marcherar vidare genom dagen. Även om det går lite långsammare än vanligt.
Helgen har varit bra. I fredags firade vi min fina storebror som klev upp på trappsteget med nr 40 på. Det var middag med familjen hemma hos mamma. På lördagen så var vi hemma ensamma då J åkte till strängnäs och fixade nått med nått.. Ja. Men iallafall så var jag och småbarnen på kalas hos Jenny för hennes lilla plutt Johannes fyllde ett år. Tittade på mello på kvällen och lyssnade på min extremt dementa granne som sprang ut och in i trapphuset och pratade med folk som bara hon kan se, virrpanna extraordinär.
Igår söndag så var Julia på kalas igen hos en dagiskompis sen var vi iväg och handlade och åt på Mc donalds. Har återupptäck QP'n där.. Mmm den en megagod tycker jag. Har hållt mig till Mc'feast i många år men nu är jag omvänd till QP'n. Intressant va ;)

Just nu dricker jag en varma koppen. Köpte några förpackningar igår. Dom e inte så dumma dom heller. Broccoli och ost var den här smaken.
Ja värst vad spännande det blev nu då.
Ha en bra dag =O)



(PS1 :Jo det var en sån här Didrikssons jacka jag vunnit på tradera åt Fanny fast i en lite kortare modell. Den ser helt ny ut och satt som ett smäck. 10 poäng!! Pris i butik 1600-1900 kronor. Pris för mig...116. Sånt blir jag glad av. )

(PS2: Nu kom Julia med en stor marschoklad till mig från godispåsen från gårdagens kalas. Hon tycker inte om choklad så då fick jag den... Sånt blir jag också glad av )

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Oj Voi , Krya på er.

2011-02-21 @ 16:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0