tisdag 22 februari

Hujedamig vad det här är trååååkigt!!!!!!!!!!!
Så dunderförkyld så jag får nå fel. Inget tålamod när det gäller sånt här. Imorse fick jag tappt ge upp och ringa färdtjänst..aka min mamma. -hjälp mejje.. Jag orkar inte dra vagnen till dagis och Nellie är dunderförkyld också. Men nemas problemas så kom hon och skjutsade till dagis och mig till hälsocentralen för provtagning som jag hade idag. Hon skulle sen hämta julia också så jag skulle slippa att gå ut mera. Tack tack!! Snacka om att det underlättade. Och supersnoriga Nellie och jag kröp ner under täcket och sov bort hela förmiddagen. Man får vara glad för det lilla att vi iallafall är skjuka samtidigt. Då är vi lika trötta och slut i kroppen. Hade hon varit frisk så hade ju inte jag kunnat vila nämnvärt.
Gnälligt va, ja men här får jag gnälla. jag gör inte det någon annanstans. Ett privilegium när man har blogg. Nu är Julia hemma igen och jag ska ta en kraftansträngning och röja upp här. Maten sen igår står kvar i köket på bänkar och bord. J var supertrött igår kväll och jag hade det här så allt blev kvar där det ställdes. Men nu ska det bort lite snabbt. Sen ska jag ta och klippa julia. Hon klippte sig själv igår på ena sidan. Riktigt kort, långt över örat.. Så nu blir det kort page. Kul verkligen.. Hon  kunde inte lova heller att hon inte skulle göra om det.. Ni måste gömma saxarna för mig ju, blev hennes svar.

Jaja hår växer ut och förkylningar går över.

Tjingeling.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0