30-1-11

Snart är Januari slut och årets längsta månad är då över. (Dvs att den känns som den längsta) Nellie är nu tre månader, det är konstigt vad tiden flyger fram. Jag suger i mig allt med henne nu för snart är bebistiden över, den är allt för kort. Jag älskar att ha en liten bebis. Sen är hon ju otroligt snäll och lugn. Snellie kan man kalla henne. Inte så ofta Gnellie, men ibland lite grann =O)
Värre är det med grannen vägg i vägg som har en liten pojk som har kolik.. Jag hör dom dagar som nätter. Absolut inte så det stör men det gör så ont i en mammas hjärta att höra förtvivlade bebisar. Och den stackars mamman som är ung (19) och ensam med honom. Starkt gjort av henne att fixa det så bra.

Jag har varit ensam vårdnadstagare i helgen då J är i Malmö hos en kompis och kommer hem imorgon. Fanny har varit med kusinerna på konståkningstävlingar (dom tävlar) i Tibro och sovit hos morfar i Huskvarna hela helgen. Men hon kom hem nu ikväll iallafall med ögonen i kors av trötthet. Vi satt och pratade några minuter men sen gick hon isäng och somnade nog på två röda. Hon hade köpt en liten söt nalle till Julia med skridskor på sig. Men Julia hade precis somnat så hon får den imorgon. Så gulligt av Fanny tycker jag ♥

Så jag och småbrudarna har varit solokvist här hela helgen. Haft det mysigt tillsammans. Igår var vi ner på skridskoskolan som Julia går på varje lördag klockan tio. Hon tyckte det var jättekul att vara tillbaka. Dom lekte mycket lekar och Julia åker som en blixt. -Såg du va snabb jag var mamma? Hon tycker det är så kul nu när hon får upp lite fart av sig själv.
Sen följde vi med mamma och särbo ut och åt lunch på Trebobrygga. Sen hade vi en lugn innedag med lek och mys. Och det har vi haft idag också.


















Känner en enorm tacksamhet lycka och kärlek till alla mina barn. Tack för att ni finns och att jag får vara eran mamma. Kärleken finner inga ord ♥♥♥

(För att få kort på fanny så får man sno dom från hennes facebooksida. För tar jag fram kameran så springer hon alltid åt andra hållet känns det som :p)

Sen älskar jag ju den här mannen hemskt mycket också..


(man kan klicka på den här bilden om man vill)




Och jag som skriver och har sån lyx och lycka att få ha alla dessa underbara människor runt mig ser ju ut såhär....



Japp inga konstigheter.. Min finaste vinkel rakt upp i snoken. Kisande ögon och do not mention the eyeshadow...omg. Jag bjuder på den för jag är så generös ikväll. Hohoho.. fulbilder finns det gott om kan jag lova!

Puss på er och speciellt på älsklings Heidi som när som helst ska klämma ut en unge ur örat. Nejdå det var bara ett internt skämt. Det går ju naturligtvis inte. Heja Heidi, snart är lillkillen Douglas här, Wiee! =O)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ingenting händer !!!

2011-02-01 @ 10:51:23
Postat av: sara

Snart så.. ;)

2011-02-02 @ 10:09:39
URL: http://fannymaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0