å dagarna går..





Midsommar har kommit och gått. Vi hade svärföräldrarna här då. Det blev en jättebra dag med fint väder. Vi tog med oss sillunchen till högbo och åt den på en filt under ett träd. Vi kom tidigt så det var gott om plats att välja. Julia Nellie och jag åkte häst och vagn. Vi köpte glass och lekte på lekplatsen. På kvällen hemma så grillade vi och åt jordgubbar till efterrätt. Avslutade med en sen kvällspromenad ner till sjön. Det var en fin dag =O)
Fanny är med sin pappa och kommer hem på fredag.

Å angående Fredag så börjar jag jobba igen då. Det ska bli riktigt kul! Om jag inte vore så trött bara. Jag är så trött så trött just nu. Sover mycket. Nellie sover jättebra just nu så åtta timmar är inte ovanligt att jag sover på natten. Men jag skulle kunna stå och sova dygnet runt. Det känns lite bekymmersamt just med tanke på att jag ska börja jobba nu. Det är inte kul att vara trött hela dagarna. Ingen aning vad det beror på. Känner mig inget sjuk. Tröttheten känns som när man är gravid i början. Denna blytunga tröttmössa som man bär på då och som beror på hormoner. Man kan ju inte sova bort den heller. Så då är jag väl gravid då, hur nu det gått till.. Nej jag vet inte, känner mig inte gravid så det tror jag inte. Oh well...

Idag lyser solen och smhi har lovat en fin vecka. Jag ska sätta nellie på cykeln och cykla till mamma en sväng. Julia ska leka med sin kompis Emilia. Det är vad jag vet om dagen än så länge.
jag och J började titta på serien "Game of thrones" igår. Den verkar lovande och jag hade lätt kunnat se flera avsnitt på raken. Men jag var för trött och orkade bara ett. Men en serie i min smak definitivt!

Tjohopptjolahej adjö på dig =O)

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0