juni

Juni är här och sommaren ska officiellt ha börjat. Inte så varmt idag dock men igår var det väldigt varmt. Idag är jag fullbokad med tvätt och städ vilket passar bra i det lite kyliga vädret.
Här hemma så händer det inte så mycket. Fanny är hos sin pappa och Julia hos farmor och farfar. Men hon kommer äntligen hem imorgon. Man har kommit till det stadiet då det helt enkelt inte är kul hemma utan alla barn. Dom saknas för mig ♥ Det är klart det är skönt med egentid, men får jag bara ta en promenad eller åka och handla en stund ensam ibland så är jag botad.

Funderar på om jag gjort nått särskilt den senaste tiden.. Men nej. Eller nja, vi var och köpte avslutningskläder häromdagen till Fanny i valbo. Mycket mycket snyggt ute i butik nu. Fanny blev superfin i det hon valde, min stora fina tjej. Sen är det väl nån promenad med vagnen och handla mat som är det mest spännande som hänt. Jo vi grillade igår, entrecote. Det var gott. Ja inte händer det mycket i mitt lilla liv men jag är rätt nöjd ändå.

Snart blir det desto mer. 1 juli är snart här och då är det till att ut å "kuta på bruke´" igen. Ja jobba då. Var dit igår och hämtade mitt schema. Nya rutiner där nu med nya konstelationer och annat. En del verkade som bra ideer och en del annat fick mig att morra.

Nu har min favoritbebis somnat i min famn här. Skä lägga henne i sängen och hoppa ur morgonrocken. Sen tvättstugan.

Tjingeling

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0