onsdag 23/3

Igår var det verkligen vår. Men inte lika kul idag. Tittade in på smhi och rapporten för dom närmaste tio dagarna var kallt kallt och lite kallare. Jaha inte mycket att göra åt det. Igår fick Nellie sin andra omgång av trippelvaccinet och inatt så kom febern. Som en liten kamin har hon klamrat sig fast vid mig inatt och låg och yrade i en hel timme efter tolvslaget. Hade nog ont i benen också. Imorse så var febern kvar och jag ville inte dra ut henne. Så julia fick vara hemma från dagis idag.
Nu har vi dock ett dilemma och måste nog ut en kortis ändå. Jag har lovat Julia våfflor och mjölken är slut. Så vi klär nog på oss nu och ta en kort promenad till Statoil. Det är ju väldigt nära som tur är.

Jag lagade våran första middag från "Linas Matkasse" igår. Det var färsk kolja i dill och pepparrotssås. Det var gott men knappast häpnadväckande. Vi håller på att utvärdera om vi vill fortsätta med leveranserna. Det kostar ju en del. Men i gengäld så får man ju hem middagar som man kanske inte skulle kommit på själv. Det blir ju definitivt en större variation i vardagen. Vi får se vi får se..

Sen har jag ju köpstopp nu för tiden och har haft i flera månader. Åh gud... får jag inte köpa nått snart så får jag nå fel!! Min garderob är ett skämt just nu. Skulle behöva ett par nya byxor minst. Lite nya tees, trosor ny behå... Gahhhhh!!!! Känner mig och ser ut som ett stort jävla skämt.

Ja...


Adjöken.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Usch vad tråkigt att d ska bli kallt då :(

Vill ju ha vååååår!!!

Jag vill oxå ha lite nytt i garderoben och bh:ar behövs, var på H&M och utnyttjade ett pressentkort på trehundra idag och såg så mycket snyggt bla ett par mönstrade byxor i svart,aprikos och vit så sjukt snygga...dregglade lite på dem :)

2011-03-23 @ 17:00:04
Postat av: sara

Heidi: Åh jag förstår det finns ju så mkt fint ute i butikerna och på webben nu så man blir alldeles sjuk. J kom hem med två t-shirts och nya trosor till mig igår. Gulligt ♥ Kan nog vara så att han läser min blogg... =O)

2011-03-24 @ 09:55:59
URL: http://fannymaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0