torsdag 24/3

Idag har jag och mamma Julia Nellie varit och gratulerat min mormor på 93 årsdagen. Hon bor på ängsbackensäldreboende. Mormor är väldigt dement och lever enbart för varje minut. Sen har hon glömt och man får börja om igen. Men hon är nöjd och glad med livet vilket är skönt. Hon lever upp och blir lycklig när man kommer med barnen. Åh vad hon gillar det. Julia har lärt sig nu att svara på frågan om vad hon heter en gång var femte minut. Hon förstår att hon är gammal och vimsig.

Det blåser ute så det är inte klokt. Man tror nästan taket ska lyfta snart.
Idag ska jag göra soppa. Ett recept som vi fick med "LinasMatkasse" med köttfärs i. Spännande =O)

Ja vissa av mina inlägg är ju mindre intressanta..

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Heidi

Dina blogginlägg är alltid intressanta att läsa :) Om man är intresserad av vad Sara har för sej så gör d inte så mycket om hon spränger bankvalv eller lagar soppa från Linas matkasse ;) d är spännande för man gillar Sara sörru. KRAM

2011-03-25 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0