torsdag 3 mars

Kort uppdatering om dagen. Hade tänkt mig ner på stan med Barnen idag. In på biblo, men det blåste så dant så vi tar det en annan dag. Men annars så är det så skönt vagnväder ute nu. Underbart att ha asfalt under fötterna igen. Julia är ute och leker på gården med en kompis och Fanny har gått iväg till en annan kompis. Färgade håret på henne igår. Ble jättefint. Vi valde en chokladbrun toning. Passar henne jättebra och ser helt naturligt ut. Hon har så mörka ögonbryn så det smälte in bra. Lyckades även få in ett stort elakt virus i datorn så min fina sambo fick tömma den helt på kvällen och installera in allt på nytt. Så hejdå alla bilder osv.. Men datorn gick att rädda iallafall även om det såg tveksamt ut ett tag.

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på till middag. Fläskfile finns med vad ska jag göra med den..? den som lever får se.

Thats all folks

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0