vårdagjämning

Hej på er. Long time no seen. Helgen har gått förbi i sin vanliga raketfart och det är återigen måndag. Å måndag gör jag ingenting ingenting ingenting.. Typ. Nej det finns alltid massor att göra hemma så dagarna går undan med fart. Ikväll kommer "Linas Matkasse" hit med fem middagar som jag vann på facebook. Spännande och se vad vi ska laga den här veckan.  J spelar gitarr ikväll så jag blir ensam här med småbrudarna hela dagen och kvällen. Hoppas dom sover till nio så jag kan titta på "En unge i minuten".  Har svårt att förstå att Nellie snart är fem månader. Men samtidigt så känns förlossningen betydligt längre bort. Tiden rusar fram och man glömmer så fort. Carpe diem känns väldigt aktuellt. Fånga dagen och tiden. Njuta av livet och mina underbara barn varje dag och varje sekund.

Från det ena till det andra.. Guuuuud vad jag tappar hår. Det är ingen hejd på det. Hår överallt, på kläder i sängen på soffan och golv. På nellie.. ja överallt. Måste vara nån reaktion på graiditeten och amningen. I think im going bold..
Tur jag har en massa löshår att fylla ut med iallafall.

Nä nu ska jag fånga dagen genom att städa lite.

♥♥♥




Kommentarer
Postat av: heidi

Men fånga håret oxå !!! ;)

2011-03-21 @ 12:45:51
Postat av: carina

Ja, jag ska försöka fortsätta amma så när jag börjar jobba, det är bara två dagar i veckan också, så jag hoppas mjölken inte sinar, som en del säger att den gör.



Jag tappar också galet mycket hår, hår överallt! Jag blir tokig!! Konstigt att man har något kvar överhuvudtaget :p och så fäller hunden som en tok också. Uscha!

2011-03-21 @ 19:16:39
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Maria - Albins mamma

Hallå hej där på hamngatan :)



Jaså är Nellie redan så gammal! Jaa, Albin blir ju 7 månader på torsdag så ja, det är hemskt vad tiden springer iväg! Hoppas allt är bra med er i alla fall? :)



Jobbigt med håret, jag fick tvärtom efter förlossningen, håret växer som aldrig förr och blir bara tjockare :)



Robert hälsar! :)



//Maria, Robert o Albin i Stensätra..

2011-03-22 @ 23:04:47
URL: http://kamparlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0