det blir inte alltid som man tänkt sig

Fast blir det någonsin det? Jag gick ut med flaggan i topp och krachade inte ens halvvägs. På tisdag skulle varit sista dagen på fighten. Benhinneinflamationer satte stopp för träningen. Så pass att jag känner av dom när jag anstränger kroppen alls.  Så träningen har hamnat på hyllan och får ligga ett tag till tyvärr. Det är inte bra alls än. Mina promenader till skolan och dagis tar ganska lång  tid nu då det gör ont att gå ännu. Fast nuhar skorna kommit och dom är sååå sköna, så det är bra iallafall. Men jag har hållit i kosten iallafall. Ja förutom förra helgen. Så visst har det hänt saker ändå såklart. Tyvärr inte med muskler och vilopuls dock som väl igentligen var det viktigaste. Men jag fortsätter såklart. Fitnessfighten är i första hand en kickstart att komma in i bättre levnadssätt. Veta hur man ska äta och röra på sig för att må så bra som möjligt och vara så snäll mot sin kropp som man kan. Det jag påbörjat är bara början. Att förändra sig själv är inte lätt men det går absolut. Its all in the head. Apropå huvud så har jag haft riktig migränvecka.. kom på den att det var förmodligen sportbehån som trycker mig över axlarna och skapade den. Haft en sån istället för behå på mig och det var inte så bra.
 
Idag kommer fanny hem från Krakow :) Får se om hon kommer hem hit eller åker direkt till pappa. Jag ska hämta Julia på skolan halv två idag då dom skulle på¨konsert i arenan. Hon brukar få bestämma vad vi ska äta på fredagar ibland. Inte tacos nu då bara för det hade vi förra veckan. Så det blir säkert pizza. Till dom då iallafall. Jag får äta imorgon vad jag vill men inte idag :) Men det är lugnt.
 
 
Åh guuuud vad jag vill ut och svettas. Snart snart kanske :)
 
You dont have to go fast, you just have to go.
♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0