Keep on walking, you will get there

Lite så känner jag nu. Eller rättare sagt tänker jag nu. Inga ursäkter egentligen men i helgen kom jag av mig big time. Vi hade svärisarna på besök och det blev lite (mycket) för mycket av det goda. Började på fredag kväll med tacos och sen grillade vi på lördagen. Bakade äppelpaj som var himmelsk och åt godis. Kan säga att magknipen och toabesöken igår eftermiddag var pga en mage i shock. Kändes som jag hade en morakniv i magen som nån vred om vid vissa tillfällen. Benhinnorna på båda benen värker och mina anklar är svullna så fotknölarna knappt syns. Det är svårt att vara motiverad när man inte kan träna. Men jag är tillbaka på rätt spår idag dock utan träningen. Som sagt det är bara att hålla blicken vid målet. Det går med snigelfart just nu men det är ju bättre än att stå stilla eller ännu värre backa..
Själva fitnessfighten i sig blir ju liksom lite på sne nu. Men jag gasar igång igen när jag kan röra på mig utan att se ut som jag är stelopererad. Vilken dag som helst kommer mina nya skor och det kommer nog hjälpa massor.
 
Idag åkte min älskade stora lilla unge Fanny utomlands med klassen. Polen och Krakow var destinationen. Känner mig ganska lugn ändå. Dom kommer nog ha en underbar resa. Jobbig också såklart då dom ska besöka Auswitch imorgon. Men dom har ju andra roligheter inplanerade också. Bara tanken på att sova på hotell med alla kompisar. Springa mellan rummen och skratta halva nätterna. Ja dom kommer nog ha det riktigt kul. Vädret är på deras sida också. Sommartempraturer upp till 26 grader skulle det bli. Ska verkligen bli kul att höra om alla roliga och allvarliga saker dom gjort när hon kommer hem. Jag vet iallafall att dom kommit fram och att allt gått bra. (Å att det var varmt, hon var alldelles för varmt klädd) Vi bestämde att hon skulle skicka ett sms när dom var framme så jag fick veta. Men nu hörs vi inte förrän hon landar i Sverige igen på fredag.
 
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0