Om tisdagen 2/4

Skulle skriva lite om dagen igår med mat och träning.
 
Frukost: Kaffe m lättmjölk, två äggvitor och en finkrisp. Stort glas varmt vatten med citron
Mellanmål 1: Två finkrisp m skinka
lunch: Avokado m skinka två körsbärstomater
Middag: Kycklingfile i ugn m ugnsrostade rotfrukter. Sås gjord på kvarg m pressad vitlök och lite citron.
Kvällsmål: kvarg
 
Jag hade inte så mkt hemma igår och handlade under dagen. Därför blev min meny aningens tam.
 
Jag körde träningspasset som man får med i boken. Det tog ca en timme, lite mer då jag blev avbruten en del. Ska försöka höja trycket och flåset så det blir jobbigare. Lägga på mer core tror jag. På kvällen kom det bästa då jag tog en pw på en halvtimme och bara gick. Musik från p3 star i lurarna och det kändes som jag flög. Endorfinerna sprutade. Sen var jag glad hela kvällen.
 
Har laddat ner en app som man lägger in mat och  träning i så räknar den ut alla kalorier osv åt en. Superkul. Det här är så kul!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad skoj :) så kära barn du har!

2013-04-04 @ 21:47:04
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0