skit också

Har överansträngt mitt knä och fotled på höger ben och fått rejält ont. Kännt det ett par dagar men nu känns det ordentligt. Måste vila benet tills det blir bättre.. Såå jävla oinspirerande! Kan ju göra massa annat som inte inbegriper hopp springa osv men ändå. Å min squatutmaning på 30 dagar kan jag ju glömma just nu ett tag. Grymt irriterande. Men det är väl bara att gilla läget. Ingen Jillian Michaels imorgon.,, snyft. Imorgon har jag hållit på i tio dagar och ska enligt boken ha min första vägning och mätning. Vet inte hur jag ska göra är så rädd att bli besviken, Men det kan ju bli tvärt om också. Vikten är inte så himla spännande. Man väger det man väger liksom. Och muskler väger ju en hel del. Så även om man är vältränad så kan ju vikten  vara högre och därmed ganska oviktig. Måtten är dom viktiga just nu. Men hur mkt kan ha hänt på tio dgr liksom. Jaja vi får se imorgon. Dags att sova nu. Nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0