Svettigt värre

I morse så var första dagen i år som man kände av våren. Alldelles för varmt klädd var jag när vi gick till skolan. Svetten rann av mig, haha. Men skönt det också. Det är så mkt vatten i skogen när vi går nu så det är som träskmark runt cykelbanorna. Nu tittade solen fram och dom har lovat tretton grader idag. Härligt! Lily sover ute i vagnen nu och jag har druckit en smothie härför en stund sen. Funderar på att köra dagens träning nu. Men bara jag börjar så vaknar väl lillan som en klocka. Jag har fortfarande ont imitt ben. Det blir liksom inte bättre. Men jag tränar så gott det går ändå. Armar axlar rygg och mage. Försöker göra korta pass med cardio som det står i boken utan att belasta för mkt på benet. Längtar efter att köra loss till Jillian Michaels eller ta en pw på kvällen. Men det får vänta. Knappt jag kan ta mig til skolan nu så det får bli promenaderna som  får räcka just nu. Såå tråkigt. Hade verkligen fåttsmak på mina pw's. Annars så är det inget särskillt just nu. Same old vardagstramp, men det är fint de å. Barnen är förkylda och hostar hemskt.Men annars pigga och verkar inte brysig särskillt om det. Dom är i skola och på dagis som vanligt. Jag känner mig oförskämt pigg (peppar peppar) och tackar min livsstiloch vad jag äter. Man kan ju hoppas man klarar sig iallafall. Jag gör en smothie varje dag och har i en bärblandning bla som jag köper på ica.
 
En dl sånt i smothien är värsta vitaminkicken. Sen har jag också i ca 4st jordgubbar som jag kokar först i sin egen vätska. Man kan ju få hepatit varnar dom för nu med frystabär. Mixar allt och häller på ca två dl naturell lättyoghurt. Gott och nyttigt mer eller mindre. Bästa vore väl om den var helt mjölkfri. Man kan ju använda mandelmjölk tex som är väldigt nyttigt också :)
 
Tror jag tar och väntar in Lily nu så hon kan få sin grötlunch. Då brukar hon vara nöjd en stund så kan jag lyfta lite vikter.
 
♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0