Vardagen är här igen

Påsken och lovet är förbi och idag var första dagen i skolan igen för tjejerna. Skönt ändå när det rullar på. Men det var skönt med lov också såklart :)
Jag är på sista dagen i första veckan för mina 30 dagar av fitnessfight. Det går jättebra och jag kör två hårda pass om dagen. Tycker kanske att jag kan se lite skillnad på magpartiet. Känns inte fullt lika pluffsig längre. Vet ej då det bara är vad jag kan se och inga fakta. Kan vara vätska bara. Känner tydligt att jag blir starkare däremot. Vissa övningar kunde jag inte göra när jag började men nu orkar jag mer och mer. The only way is up and i have just started :)
 
Att förändra sig själv.. Ja det har många försökt före mig. Vissa lyckas kommer halvvägs eller ger upp. Det startar inuti dig/mig. Tankens kraft och viljan är vad som startar och driver en framåt. Jag satsar på stjärnorna så kanske jag når trädtopparna. Vet vad jag vill och det är enkelt att leva livet med självförtroende och styrka både på utsidan och inuti. Jag är så less på jag. Vill av hela mitt hjärta ha en förändring. Fortsätter jag leva som jag gjort kommer jag inte bli speciellt långlivad. 
Det faktum att jag älskar mat godis kakor osv osv kommer inte ändras och jag kommer fortsätta äta det men begränsa det till en dag i veckan (ja inte mat då, men ni förstår nog) som så många andra som tränar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0