Fredag

Äntligen så är den här långa veckan över. Vissa veckor springer förbi men den här har varit lång. Men det är väl så när jag väntar. Fanny kommer idag äntligen igen. Bara hon är hemma så blir jag lugn. Ikväll ska vi göra langos och hemgjord pizza. Man får välja vad man vill ha. Man använder ju samma deg till båda så.

Nu på fm har jag varit på återbesök med Mysan på vetrinären. Dom drog dränaget och kollade så allt gick i rätt riktning vilket det verkar göra. Nu ska hon fortsätta med antibiotika i sammanlagt två veckor sen ska vi hoppas det är läkt. Håller tummar och tår. Har varit så jobbigt både för henne och min plånbok. Men så är det med djur. Lätt att skaffa desto tråkigare när dom blir sjuka. Tur man haft semesterdagar att lösa in.

Nu blir det en kopp kaffe och se ska jag städa järnet så det blir klart snabbt. Lilly sover i bilstolen i sovrummet ännu och Nellie och Julia tittar på tv. Så här är lugnt och stilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0