Angående inredningsprogram.

Det är roligt att titta på program om inredning för hemmet. Tex Äntligen hemma, Room service och Homestyling. Men det som är dumt tycker jag är att dom går på kvällen. Jovisst förstår jag varför, annars så skulle ju inte så många se dom eftersom dom är på jobbet. Men det vore mycket bättre tycker jag (som är hemma och är mammaledig) om dom gick på förmiddagen. För efter ett program så blir man ju inspirerad att göra om, sy, borra, fixa och dona och det kan man ju inte för det är för sent. Och dagen efter så har ju själva gnistan försvunnit liksom. Men om det gick på förmiddagen så skulle man få inspiration att hålla på under dagen. Jag skulle få en massa gjort med en inspirationspush på morgonen till kaffet. nu blir det mer, -det där ska jag göra och så blir det iallafall inget. Men.....man kanske skulle spela in dom istället.....! Äh, jag har ju ingen video. Buuuäää,det var ingen bra ide`. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0