Bästa sommmarlistan

Kör väl en till då. Sno den gärna om ni vill : )

Bästa köpet:
Mina ballerinas med peeptoe i bronze från skopunkten
Roligaste festen: Fest? (läs mammaledig)
Sommarens låt: Gilla läget
Roligaste resemålet: Öh..ingenstans
Bästa konserten: Rocktåget med tomas ledin
Skönaste människan:...Det går inge bra det här..
Sommarens foto: Fanny hoppar "bungyjump" på furuvik
Sommaren flirt: Hahahahahahah...va roligt!
Bästa dagen: Alla dagar!
Jag har lärt mig: Det är jobbigt med värme (fast det visste jag redan iof)
Frisyren: Typ hästsvans
Väskan: Quiltat  ! Älskar quiltat
Solglasögonen: Ja ett par lagom snygga från lindex (har inte använt dom knappt dock)
Plagget:Mina CM
Musiken: Med risk för att bli tjatig så Tomas ledin
Beachlektyr: Vilken tidning som helst
Beautyprodukten: Bus
Smycket: Långa halsbandet i 18 karat fyndat på loppis för fem kronor
Glassen: nä, vanilj till julis då kanske
Skorna: Titta högst upp i listan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0