Ensamma mamman

Just nu så inträffar nått som inte har skett på väldigt länge (läs över ett och ett halvt år). Jag är ensam... Fanny är med sin pappa som vanligt (varannan vecka) och Julia har följt med sin pappa för att hälsa på farmor och farfar i några dagar. Känns konstigt kan jag lova, har aldrig varit ifrån lillan förut. Men det är bara några dagar och jag tror nog att det kommer att gå bra. (I trust you J) Så... ikväll ska mamma ut och svänga sina lurviga ( needs shaving haha). Hm, får se hur fin man är inatt när man kommer hem. Men det ska bli rikigt roligt och jag ska bara dansa och skratta, koppla bort världen en liten stund. Det var så ofantligt länge sen. Ser faktiskt fram emot det . Nu är det bara ett stort problem kvar... What to wear??

Kommentarer
Postat av: Jocelyn

Det låter underbart! hoppas du får en jättehärlig kväll! :)

2006-08-25 @ 23:18:03
URL: http://jocelyn.blogg.se
Postat av: sara

Jocelyn: Det var riktigt roligt, blev ganska blött dock hehe..

2006-08-26 @ 15:33:17
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0