To colour or not..

Var på HM i gävle igår och då köpte jag hårtoning. Deras egna märke är jättebra och väldigt prisvärt. Finns ingen anledning att köpa dom dyrare märkena då den här håller väldigt hög standard. Jag kör alltid med deras "True brown" då den är precis min egen hårfärg, men man får ju både mer djup och glans av att lägga i en toning. Nu är det så att jag har haft ljusa slingor hela sommaren för jag tycker det ser frächt ut då. Men nu framåt hösten så färgar jag altid tillbaka det. Nu är jag dock lite i valet och kvalet. Vet inte om jag vill tona håret riktigt än för jag är rätt förtjust i mina slingor. Men om jag ska ha kvar dom så måste jag köpa mer slingmedel och ha i utväxten som börjar komma fram. Och det har jag faktiskt inte råd med den här månaden. Usch bökigt (dagens i-land problem haha). Well får väl se hur jag gör. Känns ju iof så där lagom kul att ha värsta utväxten i en månad till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0