Felice Navidad : )

 Den här sidan uppdateras inte speciellt ofta...oh well. Idag har min lilla snuttfiabäbis åkt till sin farfar och farmor för att fira jul. Och med sin pappa då också naturligtvis. Känns lite tungt och tomt, men hon kommer hem om ca en vecka och det är bara att se tiden an. Har ju massor för mig fram tills dess så det är nog inga problemas.

Ikväll kommer vänner hit och ska dricka lite glögg. Jag och äldsta dottern ska fuska nu och klä granen idag så det är mysigt och juligt ordentligt ikväll när dom kommer.


Set med änglavingar, halsband & örhängen, guldfärgat Föresten God Jul Mig själv : ) Åh tack!! Det är underbart och i perfekt längd...naw.. you shouldnt have... ; )


Uppdatering: nähä, bidde ingen gran idag, hittade ingen julgransfot. What the fuck!! Skit :( Men det var en trevlig väll iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0