Happy new year!!

58810-213

Ja fullt så här stora fyrverkerier kommer jag och Fanny nog inte se imorgon från vårat fönster. Men det brukar vara en hel del iallafall. Speciellt vid midnatt. Nyårsafton ska sakta lunkas in här hemma ensam med mina barn. Lillan somnar vid åtta halv nio, så det blir jag och Fanny som får titta på "Grevinnan och betjänten" och ha lite mysmat framför tv,n tillsammans.Det är ju en hel del annat att titta på imorgon också. Fanny vill nog se "Sunes sommar" och senare är det show med "After Dark" som hon nog tycker är kul. Sen är det en hel del annat också.  Ska inte säga att det är tråkigt men jag hade även förra nyårsafton lugn som bara den. Höggravid som man var, åt lite mat med en vän och slappa i soffan. Så nästa nyår vill jag nog ut och gå på fest tror jag, det är ju liksom det som man ska göra då. Men det blir ju ett nytt år iallafall hurvida man somnar på soffan vid halv tio eller festar hela natten.
Vi ska iallafall gå och handla lite mumsigt imorgon på dagen, senare runt sexsnåret så har Fanny lite små fyrverkerier som jag ska hjälpa henne att få iväg. Vi var faktiskt bjudna på nyårsupe` hemma hos mamma, men det blir för sent så vi hoppar över det, jag vill vara hemma vid åtta så jag kan lägga Julia i lugn och ro.

Ha ett gott slut och ett ännu godare gott nytt år.

Skål tamejfan!!

Kommentarer
Postat av: Joline

haha nej missförstå mig rätt, jag orkar inte bry mig alla gånger heller. Men hon verkar alltid inte orka. Sen blev hon sådär innan hon fick sitt första barn också:)

2007-01-02 @ 23:05:16
URL: http://lookingforair.blogg.se
Postat av: sara

Joline: Nä jag förstod vad du menade :) God fortsättning!

2007-01-04 @ 02:27:34
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0