Gilla läget!!

Den 26 juli kommer Rocktåget till mitt Sandviken. Jag hade så gärna velat se Tomas Ledin live då. Tycker han är kungen av svensk sommar och jag älskar hans musik. Men det blir ju inge rocktåg för mammalediga jag. Men glad i hågen så såg jag att tv4 skulle sända live ikväll från turnen som börjar ikväll. Åh, gud vad lyckans drog spred sig i kroppen när han drog igång och sjöng : Lika hopplöst förälskad nu som då.. eller sommaren e kort. Ja jag njöt, men så var det slut. Dom visade bara en liten snutt av hela konserten. Fuck. Så då blev jag så less så vips...typ.. så är det helt plötsligt på väg ett litet paket från Megastore till mig innehållande två skivor med nämda artist. Först "plektrum" som ju är hans nyaste album, sen ett samlingsalbum med alla godingar som jag älskar. Wee!! Nu kan jag snart ha mitt eget rocktåg..

58810-125      58810-124

Genom ett regnigt europa rullar vi fram...  Svenska flickor svenska flickor, överallt jag ser.. svenska flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0