Konstig ja är

Klockan är fem i tolv på natten, jag är jättetrött. Också helt plötsligt så blev jag så vansinnigt sugen på stekt fläsk...ja vet, helsjukt. Men åh så salt och gott det skulle vara.

fan jag behöver sova..

Föresten imorgon är det barnbidrag...jay!! Snubblar in på mållinjen som vanligt.

Och en sak till. HM och dom flesta såna andra typ laredoute har ju kommit ut med sina höstkataloger och även på webben nu. Fan va jobbigt. Älskar hösten mest av allt, men jag har inga pengar att handla för. Och sååå mycket fint finns det... Hujedamig. Nu : Sova!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Nu är du väl helt ute och cyklar :) Inte får man väl barnbidrag i juli

2006-07-20 @ 09:41:48
URL: http://paulinas.blogg.se
Postat av: sara (fannymarie)

Paulina: Nehe, varför skulle man inte få det? Varje månad året runt den tjugonde. Tjipp :)

2006-07-21 @ 23:51:31
URL: http://fannymaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0