Longchamp vill ha.

58810-128

En bra weekendbag vill jag verkligen ha. Då vill jag investera i bra kvalitet och ett tidlöst utseende. Men det får ju inte vara för dyrt heller. En Louis Vuitton keepall skulle ju sitta fint, eller en Dior kanske. Men Usch vilka priser! Men en Longchamp känns ändå som en bra investering och en tidlös väska. Speciellt dyra är dom inte heller. På Longchamps hemsida kan man bygga sin egen väska, storlek färger längd på handtag osv, tom så kan du få ditt namn eller dina initialer broderade eller graverade på väskan. Du kan alltså helt bestämma vilka färger just din väska ska ha. Lila och rosa eller blå och gul kanske..? Nej snyggast är att hålla det enkelt. Jag pillade ihop en i svart och brun (tråkigt och vanligt,) men det passar till det mesta och man kommer inte tröttna på färgerna i första taget. För om jag investerar i en sån så räknar jag ju att ha den i många år framöver. Priset ligger runt tusenlappen beroende vad du tar för storlek, det är ett godkänt pris absolut. Just nu när jag är mammaledig så är det inte aktuellt, men sen så kanske vem vet.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0