Marknadsdag!

Idag har jag och tjejerna varit med min mamma till Ockelbomarknad. Vi åkte dit så vi var där när det öppnade vid tio för sen blir det så vansinnigt mycket folk och det är så jobbigt. Men det var mycket att titta på, fast det är väl igentligen samma sak som åren innan. Men det är kul ändå. Hjälpte mamma att hitta en väska som hon ville ha. Fanny fick leksakshundar och en gosig katt. Sen fick hon brända mandlar för det älskar hon. Jag hittade en quiltad guld väska som även går att använda som clutch. Jag blev kär vid första ögonkastet och mamma köpte den till mig eftersom jag snart fyller år. Jag fick även ett svart skärp, riktigt brett var det och jag har letat efter ett sånt bra länge nu. Sen var det fika och mat, och jag åt naturligtvis en langos! Nu ska vi promenera till vänner för dom har pol och fanny vill slänga sig i vattnet efter en svettig dag i bil och på marknad. Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0