Nu har jag gjort det igen..

Jag har varit pissig på att uppdatera. Men är det sommar så är det :) Jag var på inflyttningsfest hos en kompis igår .Och även fast jag var nykter så känner jag mig ganska mör idag. Eller idagföresten, klockan är ju mitt i natten. Men jag ska hoppa i säng nu, ska bara visa några godbitar som jag hittat bland utbudet på HM och La Redoute.

 Den här vita kappan finns som bekant på HM, Det som är så bra med just det här är att jag redan har en liknande i ull som jag köpte för två år sen på en liten butik i Eskilstuna som heter Tippy. Så den kommer bli flitigt använd även i år.

     Dom svarta handskarna är riktigt snygga tycker jag och prisvärda. Sen mössan och halsduken känns söta och kommer nog hem till mig så småningom kanske. Allt från HM.

    Västen ska jag bara ha, den föll jag vid första blick. Sen en vit polotröja ska införskaffas, och även en brun. Då har jag polotröjor i basfärgerna. Jag har redan svart, grå och en beige. Älskar polo på höst och vintern och nöter på mina ofta.

    Jeansen från HM är ännu bubblare, men för 198 kr så är dom ju värda ett försök iallafall. Jag är ju så kär i mina jeans från Cheap monday så risken finns att det blir ett par såna i grått också. Boleron i natur är supersöt och jag tror den vill bo i min garderob ;)

 Sen så för att avsluta så tycker jag den här trenchen är najs, jag har en i beige från vårkollektionen. Men känner att jag nog vill ha en i svart också nu till hösten. Kan nog bli den här.

Jaha, det var det de, intressant va ;) Dags att sova, nattinatt!!

Bilder lånade av Hennes och maurits och La redoute

Uppdatering: Föresten , jag var på rocktåget iallafall. Förjävlaskitans bra . Tummen upp. Tomas ledin är sexig som fan på scen!!, tro det eller ej :)) Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0