Varmt!

Jo nu kan folk inte klaga på värmen i Sverige. Själv tycker jag att det är för varmt. Min lilla dotter som snart är sex månader lider av värmen och är numera endast iklädd blöja hela dagarna. Själv känner jag mig mest klibbig och svettig, som alla andra tror jag. Känner också att ingenting är kul just nu och att mitt sociala liv är lika med noll. Relationen jag och mina barn är kanon och jag njuter av att vara dom nära... Men det fattas nått och jag kommer på mig själv att bli stående och titta blint in i väggen ibland. Känns som jag kommit till en återvändsgränd och vet inte vart jag ska. Jag tänker mycket och grubblar på livet. Är det så här det ska vara, vart är jag och vart är jag på väg? Tungsinnet hänger som ett ok över mig och jag finner mest lycka i mina tjejer här hemma. Min kompis drar i mig och vill ha med mig ut på en kväll på stan, men jag kommer med ursäkt efter ursäkt. Fast det är förmodligen det jag behöver kanske.. jaja det blir nog bättre snart. Jag har världens goaste ungar iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0