Vill ha!!

58810-140
En riktig 70- talare i modellen är dessa byxor. Jag tycker dom är jättesnygga och tror att jag skulle passa ganska bra i dom eftersom jag är lång. Fast det e klart att man kan vara i vilken längd som helst för att passa i denna modell. Men dom matchades ju på den gamla goda tiden av platåskon, och det behöver ju inte jag pga av min längd (1,78cm). Ja snygga är dom iallafall. Dyra också. Jag hoppas kunna hitta ett billigare alternativ. Just dom här är på rea, men dom är iallafall över min prisklass. Sen kanske jag hellre skulle vilja ha dom i en mörkare färg eftersom jag vill kunna använda dom i höst och vinter. Och jag har en privat liten lag om att aldrig använda vita byxor efter sista september och inte före första maj.  I staterna kallas det väl för Labour day, men jag vet inte om "mina" datum är detsamma som deras dagar.

Här kan du hitta byxan och andra fina plagg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0