Åh dessa listor..

Pysslar med en lista när julia sover en stund.

Namn:
Sara
Antal kuddar i sängen: 2
Bästa platsen på jorden: oj, borta bra men hemma bäst kanske
Bästa surftips: Tradera
Drömmer om: just nu, att flytta till nått större
Favorit-tvprogram: inget just nu
Favoritbar: Jag har ingen favoritbar.
Favoritbok: Många, Men Sagan om isfolket ligger bra till.
Favoritdryck: vatten
Favoritfik: har inget
Favoritfika: Kaffe och en god macka
Favoritfilm: Har flera ...hm matrix triliogin bla.
Favoritförfattare: Margot sandemo då. David eddings mfl mfl
Favoritgodis: salt lakrits
Favoritkläder: jeans
Favoritmat: Massor, lax är bla i topp
Favoritmusik: blandat, mkt r, n,b
Favoritrestaurang: hm..den indiska resturangen i gävle e trevlig, men jag vet inte
Favoritskådis: Sean connery är jag svag för
Favoritspel: ..kortspel kanske, och tp
Favvoritfärg: vitt och svart
Frisyr: långt.
Går i sömnen: har hänt
Har på mig just nu: jeans och gammal t-shirt, över det en morgonrock
Hemsida: Den här sidan.
Hobby: har ingen speciell
Hårfärg: brunett
Högsta önskan: Att få vara frisk faktiskt och att mina barn och nära också får det
Intressen: läsa, mode, mina barn, familj, umgås med vänner
Kammar håret: varje dag, fast borstar
Kan baka bullar: Ja.
Kompisar: Några få nära
Min idol: ingen
Ogillar mest hos folk:Nyfikenhet bla
På söndag ska jag:ingenstans som jag vet
Senast köpta skiva: Oj va länge sen, har ingen aning
Senast sedda film: kommer inte ihåg
Skonummer:39.
Skulle helst vilja: Resa utomlands nu, och flytta nu
Tror på evig kärlek: Har inte bestämt mig än om det
Tror på spöken: Japp
Tror på ufon: nånting måste det ju finnas där ute, men ufon e jag väl tveksam till
Tycker inte om: rasism, krig m.m.
Tycker om: Familj, nära och kära, pengar hehe
Vill kunna: spela saxofon
Vill åka till: NY
Är bra på: lyssna kanske
Ålder: 28
Åt till frukost imorse: kaffe
Ögonfärg:blågrå.
Önskar mig i present: pengar, presentkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0